PDA

Voir la version complète : Timsa3raqt: Yesqu3d yerrad tabburt...

Aghyul Llaxla
02/02/2003, 23h02
d'acut(t) ?

aghriv
03/02/2003, 00h44
Dacut akka Yesqu3d agi ay aYiul ? niY tebYid ad inid "yennayas qawed yerra tawwurt :D

Aghyul Llaxla
03/02/2003, 13h41
Macci d kra ig squ3un...nagh ala ?

AMENAY2
03/02/2003, 13h56
Yesqu3ed yerrad tawwurt?? yezmer ad yili d ata's n tãawsiwin.
"Urrid' :D yesquåu arnu yettara tawwurt a Mhaynek.

Aãyul yesquåu maca ur yessin ara ad yerr tawwurt (yeqqur uqerru-is :p ) yak akka a yaãrib?

Aghyul Llaxla
03/02/2003, 18h19
ur i tteka y ara deg l3ab...

20/20 prufisur Urrid:D

aghriv
03/02/2003, 18h47
Provient du message de Aghyul Llaxla
ur i tteka y ara deg l3ab...

20/20 prufisur Urrid:D

A mounavi ay AYiul, l'prufisur agi yetteka imi y tekka alamma tefYad la solusiou wahdes :D acu tenid ?

Aghyul Llaxla
03/02/2003, 19h05
macci netta a3en isqu3 li solusiu, nukni ntterra kan fell-agh tabburt (*)!

(*) d acutt tawwurt aggi id snulfam, ya3wuj yiles-nwen nagh ?:D

Aghyul Llaxla
03/02/2003, 19h06
.

aghriv
03/02/2003, 22h44
"(*) d acutt tawwurt aggi id snulfam, ya3wuj yiles-nwen nagh ?"

Ula dnek wehmeY ! zikh elliY qaraY tabburt almi l'proffissur assistan'Iwumi yenak ala ilaq att id arud tawwurt. sugassen fahmaY belli aYebbar nerrat d-aYewwar, ma d-abbu, nettsudu fellas neqaras awwuh awwuh anda att nefru ! - Id amelggaz.

Aghyul Llaxla
04/02/2003, 02h23
Tawwi ttaqwaylit n'igawawen !!

Arrantt awk d li "w" !

A Sidi, l'polonais aya xir fell-agh ihi !

AMENAY2
04/02/2003, 11h09
A yaghyulus

I tura, c'est koi la solusiou?
barka ur squ3u fella-negh daki:D
Kec'c' yak ur tessined' ara ad tared' taWWurt yaxi?:p

dakor ur za3af ara : "yesqu3 yerra tawwurt"------- D AGHYUL

Aghyul Llaxla
04/02/2003, 12h47
t-ufittid: d urrid.

Lama3na yenulfad l'prublim ajdid. Win tiBBura !:D

Hata squ3agh-ttid, errighd taBBurt fellawen ! Xerfet tura:D

AMENAY2
04/02/2003, 13h18
LLan tiyad' a yaghyul negh ulac?

awid awid ma llant
Maca dayen ur d-sekcamegh ara iman-iw:p
taki tugh sneγţ seg zik.
lexrif werεad id yiwid' wakud-is (lweqt-is)

ma d tamsalt aki n tewwurt:

"WW" : le rajout de 2ème W c'est ce qu'on appelle le ''LABIO-VELARISATION'' qui est un phénomène phonètique propre au parler Kabyle.
Car en fait, à l'origine, dans l'ancien amazigh, on employait le mot TAWURT (avec uns seul W).
Tawurt est ensuite passée a TABWURT (le B vélarisé) avant que les linguistes s'accordent à utiliser TAWWURT.
ceci dit, même TABBURT est une écriture Correcte. Il s'agit seulement d'une normalisation de l'écriture et non d'une "imposition".

Un autre exemple de la LABIO-VELARISATION
IWIGHD (j'ai emmené) tel qu'on le prononce à IFLISEN N WEDRAR (de mirabeau jusqu'aux ISSERS). Pas de phonème "B".

mais;
Dans la plupart des autres régions kabylophones on prononce plutôt :EWWIGHD ou EBBIGHD. Tu vois maintenant l'utilité des 2W. le W a subi une labio-vélarisation, il est devenu articulable comme un "B".
Ceci ne pose aucun probléme: ewwighd peut être prononcé comme ewighd ou comme ebbighd.

awid timseεraq nnid'en awid
qim di "lbotta n walim n telwit ":D
ar tufat....us

Aghyul Llaxla
04/02/2003, 18h41
L ektiba d yiwet lama3na kul yiwen s teqbaylit-is.
A lukan macci d "ladimokrasi" taggi dgha ur telli yara di dunnit!

Af tiyad timsa3raqin(?) as-efk-agh awal i "likspir"-iw:D

Tajmilt-ik,

(?) pluriel

Aghyul Llaxla
05/02/2003, 19h04
Yidazaryen duqsagh seg yides-iw. Ufigh usu-yiw yekkaw cghel n'tamda. Awen d ahkugh.
Deg l'"kucmar"-iw "kkagh squ3ugh :
"Ayghar akka ya rebbi ayghar! Ayghar ur i d fkid ara "la LABIO-VELARISATION", ayghar ur sin-agh ara ad labiubilaghizigh am nek am lhayawan wiyad ?!"
Almi tebded ar l qarh n essah, dgha duqsagh! Rewwel-gh-as i yides!

Asqu3 amzwaru i siwed-agh ar lhara: "Taaaaaawwwwwwwwwuuuuuurrrrrrrrrrttttt" !!!

Asqu3 wis sin: "a ktar xir-ek ya debbi, a zigh snagh ad labiubilaghizigh "

S i l'farh ardigh ttid errighd taBBurt !:D

I wumi !
06/02/2003, 04h52
Aghriv d aqrab ma d aγyul d aγyul akken i s-yenna winna!
Tanemmirt ay Amnay wis sin imi sen-tefkid kra n tmusni, tezrid amek i ggan Leqmayel nneγ, sdat wayen ur ssinen ţarren-ţ i tmesxir d useqqecma. Ma d tameslayt a wen-inniγ kan: Tikli n tsekurt ur snessin tin n tyazit neţţu-ţ. Tarwa n tmurt a k-innin: awah! Taqbaylit-agi ur ţessinaγ ara amzun akken Tafransist neγ timeslayin nniden snen-tent!!!
Cic! i win ad yarrun deg-sen nnig n mraw (10) wawalen akken iwata, s tmeslayt ibγan!!!!!!!!

IGURSAFENE
06/02/2003, 05h34
j'ai la reponse ayaghyoul,

tsakarkourthik

aghriv
06/02/2003, 18h29
Provient du message de I wumi !
Aghriv d aqrab ma d aγyul d aγyul akken i s-yenna winna!
Tanemmirt ay Amnay wis sin imi sen-tefkid kra n tmusni, tezrid amek i ggan Leqmayel nneγ, sdat wayen ur ssinen ţarren-ţ i tmesxir d useqqecma. Ma d tameslayt a wen-inniγ kan: Tikli n tsekurt ur snessin tin n tyazit neţţu-ţ. Tarwa n tmurt a k-innin: awah! Taqbaylit-agi ur ţessinaγ ara amzun akken Tafransist neγ timeslayin nniden snen-tent!!!
Cic! i win ad yarrun deg-sen nnig n mraw (10) wawalen akken iwata, s tmeslayt ibγan!!!!!!!!

Ciao Iwumi - dimmi un po cocco, ci stai sfottendo o cosa ? Perchè dici che AYiul Llaxla è un asino ? questo è chiaro visto che un asino non diventerà mai il "puro sangue" che credi di essere. Tan va la cruche allo ka la fin

Ihy, tateliant iw, tetwel naY as dafed li "difu" ula d-nettet? attrajuY adefked mraw/mraw.

P.S: aya a yaYiul, qarbed ziY att "difendid" acuari inek, Cic (et) imi ccan, swan rwan, one in one.

Aghyul Llaxla
06/02/2003, 18h39
akud kecc l'Imam-is xas inid.

Nagh balak a3acu i kiwuq3en ? Dekoinci cwit a ccix...

Tezrid d acu id l' "HUMOUR" ?
Do you know what humour is ?
Sais-tu ce que humour veut dire ?

Amenay2 sait très bien la haute estime que je lui porte pour son travail et ma considération pour sa qualité.

Peut-on laisser la plaisanterie, chose on ne peut plus sérieuse, à un I wumi ? Manifestement non! C'est pour cela qu'il faut la laisser à l'âne.
Tu n'est qu'un triste et un coincé sur ce coup.

Amenay et ainsi que d'autres, j'espère vous avoir fait rire. C'était la seule et unique intention de l'âne. Si vous ne l'avez pas vu comme cela tant pis pour vous et surtout pour moi.

I wumi il est encore temps de m'adresser tes plus plates excuses.

(Igur... toi tu es tout excusé dès qu'ya un peut de vent...normal pour une girouette).

AMENAY2
07/02/2003, 10h10
Azul fellawen
azul a I wumi!
azul a yaghriv
azul a yaghyul...d yal win id yessegrew (yejmeε) umaggar aki-nne.

J'ai le devoir de refaire quelques mises aux points trés importantes:
-Le jour ou' j'ai accepté de modérer cette section du forum, dans mon esprit, je nourissais le souhait qu'elle en sera un cadre rassembleur et non de querelles et de divisions.On en a assez de ses querelles et de ses chamailleries sans queue ni fin.

-L'humour est le bienvenu, toutefois, des remarques , des phrases peuvent être blessantes. C'est pour cette raison que je me met devant vous pour priez de les laisser de côté.

-Je n'avais nullement la prétention d'éffacer ou de supprimer un quelconque message, il est vrai que je n'aime pas trop ce boulot de censure car j'estimais avoir dissipé les doutes sur les véritables motivations de " expression en tamazight"' et que chacun et chacune de vous en fasse preuve de retenue et de moderation de propos.
Ce n'est pas désespèré, je continue de croire en la bonne foi de tous ceux qui viennent ici. Cela, n'exclut pas les bonnes intentions de ceux qui ne viennent pas , bien entendu.

-Le plus important c'est d'arriver à réunir le max de personne autour de notre idéal de défense de notre chere langue et pour son épanouissement, loin de tout discours racial ou religieux. Chacun est tel qu'il est, avec ses choix, ses croyances et ses convictions personnelles. Expression en tamazight ne sera jamais une tribune pour ce genre de discour. Et si cela venait à arriver, là j'éffacerai sans retenue.

-Encore une fois, je vous prie de bien laisser de côté les querelles et les remarques désobligeantes.

Di laεnaya-nwen, ur ssawad'et ara ama nerra timedlin γef weh'ric aki n umaggar n Kabyle.com.
Taqbaylit neγ tamaziγt tuklal leqder n yal yiwen. Ggret tezdeg, Ggret leqder, Ggret talwit.........>Ad ajjwem tezdeg akk d telwit.

G'g'iγ-awen talwit a yimeddukal;)

aghriv
07/02/2003, 12h38
Amek tettilid agmatneY ? Tanamirt tamoqrant Yef imeslayen ik maana ak iniY belli Yar Yuri ur yesra iqih a sidi ! Ur neziifara ak ghef win ur neggan, deg zal yettargu.

Iwumi est à mon sens un participant utile et sérieux et si l'envie lui prend de nous charier un peu à 5 h du matin, eh ben, il en a le droit, après tout nous ne sommes que dans le virtuel. InajaaY kan ah !!! je profite de ces quelques lignes pour préciser que je viens ici avec un immense plaisir car je considère cet espace comme un lieu d'apprentissage mais aussi de défoulement où on peut se relâcher quelque peu, rigoler et oublier ses soucis quotidiens l'espace d'un instant. Il faut donc se garder de l'image qu'on peut véhiculer sur un forum; on peut très bien passer pour un "crétin tmesxirologik" et être tout à fait sérieux dans la vie ...... trop sérieux même parfois. S tegmat tahrurt.

P.S: Iwumi, ur ttagad, hamlayk atas atas, smack, smack au second degré :D

AMENAY2
09/02/2003, 16h55
Azul a yaghriv
Tura ula nek aqlin adruh'egh
"Bac nerbet' Leh'mira fi l'mazira ":D :D
akken qqaren s'h'ab
"zedi muh''daki di tizi-wezzu
qim di telwit

I wumi !
12/02/2003, 04h12
ur ufiγ ayen a ssutraγ asuref i weγyul. Akka ar tura ur nγiγ ara baba-k u ur t'isaγ ara d tamdakult-ik. Ur k-ssinaγ ur d-iyi-tessined. Arriγ-aken awal u terfid, d ayeni i γef inudaγ. U ayen akkenni ixememmaγ send a naruγ yeffaγ!
Amdan ma yarfu yeţţaru neγ yeţmeslay seg ul, u kecc ma k id-assent tektiwin seg ul s tefransist i tent-ţ-arud.

Ma d tikarkas i d-nniγ inni-yi-d ayen!

Aghyul Llaxla
13/02/2003, 13h54
Tfarghed ayen yellan deg u3abbun-ik... Ihi, as-nini, macci d amdan ay lligh. Tetwansed akka ?

Seg ul: Ur k-ssinaγ ur d-iyi-tessined, dgha lma3na-yik n zujj-duru jjigha-k ttid !

Yenjjar abrid-ik,Yenjjar abrid-iw.
Ud d iyi-thwajjed, ur k-hwajjegh.

Frat.

Haqqa: ma yella hwajjagh lbermisiun n baba-k nagh n tamdakult-ik i wurrid xas ini-yid. Azigh bedlen leqbayel. Ughalen atas "administratif". Llan li "préposés" ula i wurdan tura. Akka xir ad kfun li "hitiste".

Pour le langage du coeur, voilà en ce qui concerne mes états d'âme.
Please, make-it sooner for the next lesson. I'm so excited...

I wumi !
14/02/2003, 02h13
Sya d afella ur k snuγnuyaγ ara akken a γ-d-ţarud s Teqbaylit. Limer a tlemded akka kra diγen a ţuγaled d Dostoïevsky nneγ! Awidu kan!

Sefti awal-ik u tesnarnit!