PDA

Voir la version complète : Isumar-nwne////vos suggestions

AMENAY2
21/01/2003, 10h33
Azul fellawen.
Xseγ ay-d fkem ilγa-nwen (vos avis) γef Tγara (manière) aki n temsirin n tlmaziγt.
Ihi, s tumert (lferh', joie) ad remseγ (Rmes=recevoir) isumar-nwen iccuden γer tedyant aki (tamsalt-aki):

1-Timsirin amek iwen-d-ttbanent : D tilaγanin (difficiles), fessusit (faciles).?
2*-Tigziwin (les explications) s tmaziγt akk s teqbaylit, amek iten-tettwalim?
3-Id'risen (textes), d-acu i tennam ma yella ad-tt-awiγ id'risen meqqren (des textes longs), neγ imedyaten imectah' kan?

tanemmirt-nwne si tazwara
Ar tufat

wezna
21/01/2003, 16h06
Amenay,

Di tazwara, ggiyi a dinnigh tikeltt nid'en tanmirt-ik i leqdic-ik,i le3tab'-ik.Lqder ameqqran i weselmad-negh.

Ayen i zmegh a d inigh ghef Tgharay-nek:

-ghuri fessusit timsirin-inek,"présentation,explication,exemples,exercices,consei ls" ur ixxus acma.

-yu3ar lehal ghef "l'oral" d "vocabulaire".Llan kra imeslayen la3mart ma nesla-issen...iyi kra tikal ur nezzri amek ara dner awal.

-ghef id'risen,nigh-ak ma yella amek a dawid' wid' yellan gher immeqqranen d imectah aken axxir:)

Atan acu i ttexemimegh...

Qim di lehna.

I wumi !
21/01/2003, 23h25
Timsirin inek ggerzent nezzah nezzah. Nek ad nniγ ilaq a k-fken yiwen wehric deg sebtar-agi (site) akken ad tarud timsirin u ad t-lemden akw wid ibγan acku akka deg wemmannan(forum) ur tent-walan ara atas mmedden. Tura ma tebγid a nessutar ideg i at usebtar-agi (d Stifan waqila). D acu i tennid ay Amanay wis sin?

AMENAY2
23/01/2003, 10h47
Azul fellawen
tanemmirt-nwen s tussda a yimdukal.
Wezna a kem-iεuz rebbi γef imeslayen-im, dayen yessefrah'en.
I WUMI! tanemmirt a gma.

Dγa deg ayen id yiwin deg Isumar-nwen, Xseγ (bγiγ) kan ad greγ kra n timawin.

1/Akken i d tenna Wetmatneγ WEZNA: s tidett, Asusru (la prononciation) tesεa azal meqqren deg Uselmed n tmaziγt. Maca a weltma ur zmireγ acemma :( . Niqal ad hedreγ akk d MOHAND (modérateur) γef temsalt aki.
Xemmemeγ nniγ-as ahat nezmer ad nawi kra n-ISEKLAS (enregistrement) id yewwin γef temsirin aki. Ayaki yebγa ad yini: yal tamsirt a sed neqqen asekles (pour chaque cour, nous allons lui attacher un enregistrement ou un fichier sonore) maca mac'c'i dayen fessusen.
Si tama-w ad εerd'eγ amek ara d fruγ tadyant aki (tamsalt aki).

2/Id'risen (textes) si tura d asawen ad awiγ tikwal id'risen s tmaziγt. Z'zriγ acku ur uggten ara (il n'ya pas beaucoup de textes en tamaziγt), maca ad εerdeγ ad awiγ kkra n yed'risen n R.Alliche, M.Ferraoun, T.Djaout, ula d kkra a den-nessuqel kra n yed'risen uran irumyen neγ yelmaniyen (j'essayerai de traduire quelques textes d'auteurs français et allemand).

3/I wumi! tikti (l'idée) i d-ewwid' d tin yelhan nezzeh, maca γef ttaxmam-ik amek i ilaq anexdem?
d tidett Ilaq-aγ cwiyya UDELLEL (publicité):p .

Voilà les amis:
wezna a posé un sérieux probléme, il s'agit de l'oral! C'est plus qu'indispensable, c'est vrai, mais malheureusement que puis-je faire?
J'allais en parler avec MOHAND, mais j'ai dû oublier. Je sais si le Forum accepte les fichiers type MPEG (musique....)?
Autrement , chaque cour serait attaché avec un fichier sonore. Je sais pas, mais WEZNA, I WUMI! pouvez-vous le faire?
Le prinicipe est simple: il suffit de lire ou d'épeler les mots (ou les lettres) contenues dans chaque cours. Surtout celle ayany trait aux sons "occlusif et spirant" (izenzaghen akk d aggaghen).

On devrait peut être réfléchir sérieusement sur ce point.

L'idée de I WUMI! me parait superbe. Il est vrai que cette section du forum est quelque peu "noyée" par les autres et que tout le monde n'y a pas accés. I wumi! comment faudrai-t-il procéder?

tanemmirt-nwen s tussda
J'attends vos suggestions et propositions

wezna
28/01/2003, 14h08
Azul,

comme je l'ai déjà dit une fois sur ce forum,je suis nulle en informatique.Mais sachez que je suis disposée à faire tout mon possible dans la limite de mes moyens et avec vos conseils et aide.

Ar tufat.

I wumi !
29/01/2003, 01h25
Amek ay Amnay nneγ? Llaw mi tennid γef ahric i nehwağ akken anaru timsirin-agi?

󧒛xile-k inni-yid d acu-t ''wemnay''!!!!

AMENAY2
29/01/2003, 10h44
Azul fellawen

Tanemmirt a wezna pour ta disposition.

A propos des enrégistrements sonores, Azrem a bien réussi à Attacher des fichiers sonores dans le sujet : http://www.kabyle.com/forums/showthread.php?threadid=8474 c'est trés intéréssant.
Ca peut constituer un début prometteur.
Moi même je ne suis pas connaisseur dans le langage "JAVA" qui est fortement utilisé dans internet. Il m'est arrivé de travailler sur le DELPHI et le BUILDER, mais je ne sais hélas comment transposer un programme en Delphi dans une page "WEB"

I wumi! a gma mazal werεad id iwiγ awal akk d "modérateurs" n Wadeg (site) aki.
Ad εerd'eγ ad z'reγ amek anexdem. A s'iniγ i MOHAND ad z'reγ amek.

G.t. (ger tamawt): AMENAY anamek-nnes "Cavalier".

Ihi Neğğa-yawen talwit (lehna)
Ar tufat