Voir la version complète : Lkkaysa..... (ighil n zman)
djudju.adrar
01/01/2004, 21h39
Amenay ?
Amur ?
En guise de pardon.... ça vous aidera peut-être pour accomplir votre deuil...
"Felam i fudent waln-iw
igg h'req wul-iw,
s'ebraght yugwi ad ih'eses,
YA LKKAYSA....
Akk w'es'igh, ruh' h'kku-yas,
ayn ad ak hedragh in-as,
tez'r'id' wi ttilan,
Dayn aâyigh di s'if'-as,
ala lehlak si ldjih-as,
yahbel wi ttiz'r'an,
Ul ma yefekkrittid yibbwas,
ad âafsagh felas,
ma ttughtt ad gganagh ud'an,
FELAM A LKKAYSA.....
Mi sersagh lh'adja ar ttettugh,
i lecghal-iw ur cefugh,
i tefghi laâqel,
Degg w ebrid m ara leh'ugh,
ad shetrifagh cenugh,
qarn-as yemxel,
Rebh'-iw lemr att-sâugh,
ar d h'lugh,
ad afagh saâd-iw yekmel,
A LKKAYSA.....
A y ul-iw, yefnakk s'bar,
feli la txedm lmenkwar,
tabgha laâtabb-iw,
Tar lehlak meqwar,
lhem-iw ad dges teh'dar,
tesaâwedj usan-iw,
Walaghtt tâada s nder,
yargagi lxat'ar,
zrigh macci d arez'q-iw...."
Tifirlest
01/01/2004, 21h43
Pourquoi remuer le couteau dans la plaie, lkaysa dayen truh' awer dughal... :ciao:
djudju.adrar
01/01/2004, 21h48
Pourquoi remuer le couteau dans la plaie, lkaysa dayen truh' awer dughal... :ciao:
ahahahahhahah !!! sed's'ayed' a zin n micli !!! |{}| |{}| |{}| |{}|
mais c'est sûr, awar dughal !!! oui, je suis d'accord !!
hahahahahah
(en fait, je culpabilisais un peu... mais, là, ma cilpabilité vient de s'envoler.... c'est magique!!!!!)
Ulac Smah' Ulac ....wisen, Ahat Amur D Umenay Ad Rren Ttar... :-c
djudju.adrar
01/01/2004, 21h54
TIF !!!!?????
pas curiosité, j'ai cliqué sur le profil de amur.... va voir, ce qu'il a mis à "sexe"....
hahahahha
@ amur : surtout tu touche pas à un cheveu de amezigh !!!! mutagh felas nekk tura, imi kecc tugwid-iyi..... !!!!
Tifirlest
01/01/2004, 21h56
Ulac Smah' Ulac ....wisen, Ahat Amur D Umenay Ad Rren Ttar... :-c
Yella smah' a y amur,
attas tullas igellan deg ighil n zman maci ala lkaysa...dacutt lkaysa aggi? ttamettut am tiyad'!!! :)
Tifirlest
01/01/2004, 21h58
TIF !!!!?????
pas curiosité, j'ai cliqué sur le profil de amur.... va voir, ce qu'il a mis à "sexe"....
hahahahha
@ amur : surtout tu touche pas à un cheveu de amezigh !!!! mutagh felas nekk tura, imi kecc tugwid-iyi..... !!!!
Vujewwaq...hahahahahaha...me fait bien rire assa amur... :D
djudju.adrar
01/01/2004, 22h00
Vujewwaq...hahahahahaha...me fait bien rire assa amur... :D
moi itou !!!! hahahahahhahahha
bujewaq !!!! comme si on avait pas deviné !!!!!
hahahahahahahha
is'ed'say !!!! :D
awah awah a djudju ilaqam tismaqalin (nwad'er) ....ruh' kan z'er akken ilha d acu sersagh ......
lkaysa tenghatt....ibandiyen tebd'aten.....tesufghagh si tmurt.....tettaacq deg mazigh s tuffra ...teqqar di lqahira teqqar i medden attan ad ffegh tat'bibet....
ah ya yemmam ur yelli d acu ara m xedmem ih'eckulen......ulac smah' ulac.... rrrr:|
djudju.adrar
01/01/2004, 22h06
awah awah a djudju ilaqam tismaqalin (nwad'er) ....ruh' kan z'er akken ilha d acu sersagh ......
lkaysa tenghatt....ibandiyen tebd'aten.....tesufghagh si tmurt.....tettaacq deg mazigh s tuffra ...teqqar di lqahira teqqar i medden attan ad ffegh tat'bibet....
ah ya yemmam ur yelli d acu ara m xedmem ih'eckulen......ulac smah' ulac.... rrrr:|
ne confond pas djudju de ighil n zman avec djudju de Kc et encore moins avec moi....
"lmumen d gma n bbesif,
yarad agadir feli......"
tu viens de le changer = Tif est témoin.... uday aggi !!!!
Tifirlest
01/01/2004, 22h09
ne confond pas djudju de ighil n zman avec djudju de Kc et encore moins avec moi....
"lmumen d gma n bbesif,
yarad agadir feli......"
tu viens de le changer = Tif est témoin.... uday aggi !!!!
Ad cehdegh, tiddett il l a changé , a moins que je n'ai besoin de lunettes aussi?!!
wi k mi cekren a djudju
d yemma teh'd'er tifi :-P :D :D
djudju.adrar
01/01/2004, 22h11
Ad cehdegh, tiddett il l a changé , a moins que je n'ai besoin de lunettes aussi?!!
depuis qu'il a quitté ighil n zman, il ne cesse de déménager..... trekkbit tawla tah'mayant !!! :-S
djudju.adrar
01/01/2004, 22h13
wi k mi cekren a djudju
d yemma teh'd'er tifi :-P :D :D
héhéhéhéh
nagh akkn is yena win :
"yekwar h'ed'ragh,
yeggul umnagh"
nagh tghild' ala kecc igg h'arcen, igg snen tiqdimin !!!
wla d nekk ttamghart, bbalakk attghiled !!!!
Tifirlest
01/01/2004, 22h14
depuis qu'il a quitté ighil n zman, il ne cesse de déménager..... trekkbit tawla tah'mayant !!! :-S
Dayen amur yefghit laaqel deg wass mi tenghid lkaysa..amek ara nexdem tura?
(Comment dit on beau frere ???)
djudju.adrar
01/01/2004, 22h16
Dayen amur yefghit laaqel deg wass mi tenghid lkaysa..amek ara nexdem tura?
(Comment dit on beau frere ???)
si tu es une femme , pour le mari de ta soeur = aslif
et femme de ton frère = talwust
si tu es un homme, pour le mari de ta soeur = adgwal
et la soeur de ton épouse = taslift
tezward' iyi a djdju , kregh am innigh :yuker h'd'ragh yeggul umnagh lamaana tezward' iyi a tamghart n djahenama :-C
ihi ardju kan d lqahira ara kem yetcen ........
Tifirlest
01/01/2004, 22h19
si tu es une femme , pour le mari de ta soeur = aslif
et femme de ton frère = talwust
si tu es un homme, pour le mari de ta soeur = adgwal
et la soeur de ton épouse = taslift
ah oui c vrai!
et tanut' c koi deja?
djudju.adrar
01/01/2004, 22h20
ah oui c vrai!
et tanut' c koi deja?
tanut' ça serait pour toi la femme de amur, si on considère qu'il est le frère de i wumi... (_a aurait pu être moi, autrement dit....)
djudju.adrar
01/01/2004, 22h21
tezward' iyi a djdju , kregh am innigh :yuker h'd'ragh yeggul umnagh lamaana tezward' iyi a tamghart n djahenama :-C
ihi ardju kan d lqahira ara kem yetcen ........
je veux pas aller à lqahira !! je veux être assistante sociale !!!!
takna
wa tifi ad agwadagh rebbiu tura am d h'kugh sser...ihi a weltma iwumi atan yugh tamet'ut nid'en.....tumend'iyi negh ala....ma tebghid' ad m ggalegh a h'eqq..........
tez'rid' d acu i takna?
Tifirlest
01/01/2004, 22h26
tanut' ça serait pour toi la femme de amur, si on considère qu'il est le frère de i wumi... (_a aurait pu être moi, autrement dit....)
et si on considere aussi que Tif est la femme d iwumi ( vu qu'elle attend encore ddaw tzemmurt!!!)
Mais lkaysa peut elle etre ma "tanut'" alors qu'elle à été eliminée??? ;)
djudju.adrar
01/01/2004, 22h28
takna
wa tifi ad agwadagh rebbiu tura am d h'kugh sser...ihi a weltma iwumi atan yugh tamet'ut nid'en.....tumend'iyi negh ala....ma tebghid' ad m ggalegh a h'eqq..........
tez'rid' d acu i takna?
je t'ai rajouté la version de hnifa, au fait, tu l'as vu ???
tif : takna, ca serait la deuxième ou troisième épouse, etc, après la premiere....
on dit yarnad takna (en parlant du mari), nagh tarnad ttakna (en parlant de la nvelle épouse)....
Tifirlest
01/01/2004, 22h28
takna
tez'rid' d acu i takna?
Ih z'righ dacu i takna...dacu nek ur qeblegh ara takna!! mliyi anta ta??? :confused:
djudju.adrar
01/01/2004, 22h29
et si on considere aussi que Tif est la femme d iwumi ( vu qu'elle attend encore ddaw tzemmurt!!!)
Mais lkaysa peut elle etre ma "tanut'" alors qu'elle à été eliminée??? ;)
impossible... pas parce qu'elle est morte... mais parce qu'elle n'a jamais épousé amur.... pas plus qu'il ne l'a épousé d'ailleurs !!!! :D
Tifirlest
01/01/2004, 22h33
je t'ai rajouté la version de hnifa, au fait, tu l'as vu ???
tif : takna, ca serait la deuxième ou troisième épouse, etc, après la premiere....
on dit yarnad takna (en parlant du mari), nagh tarnad ttakna (en parlant de la nvelle épouse)....
merci, merci djudju mais je ne suis pas completement nulle j'ai un peut de vocabulaire... :-P
Pour i wumi qui a pris femme:
ay aqcic a bu tcacit
Aqendur uberwali
Asmi yi tebghid' bghighk
D kec i ttnadin felli
Tura aani ibeddel wul ik
Arma akka tedjidiyi!!!!!!!!!!!!!!!!
muqel mlih' a tameghbunt . wellah ar tghad't iyi a tifi .am d innigh kan taqcict agi ibeddu ism is s d am di djahenama ma d asekkil (lh'erf) aneggaru atan d u am di '' ugadegh fellam '' ....
djudju.adrar
01/01/2004, 22h39
muqel mlih' a tameghbunt . wellah ar tghad't iyi a tifi .am d innigh kan taqcict agi ibeddu ism is s d am di djahenama ma d asekkil (lh'erf) aneggaru atan d u am di '' ugadegh fellam '' ....
ça serait moi ????? DjudjU !!!
jamais avec les copines !!!!! #:-o
l'écoute pas tif, c'est un semeur de zizanie
et arretez de polluer mon post !!!!!
:bigbisou: :bigbisou:
Tifirlest
01/01/2004, 22h39
D akw d U??????
DJUDJU??????????????????????
Ur zmiregh ad amenagh ayaggi a y amur...dayen ur iqebbel laaqel!!!!
a zigh mazal ikem d nniya a djudju....aawed kan z'er akw d acu tura ...ala lekdeb ara tafed' yernu iqd'aa iles is ....
tazegwaght ara itcen tamghart agi ....d djahenama xalidun...nek ighad' iyi bugambar nni , teggabrit kan ighab ulac ayen ur d snulfa fellas ....rtacenwit? axi ..axi.... kemmini tqebled' akw ayen tennad af gwmam .......
djudju.adrar
02/01/2004, 09h56
a zigh mazal ikem d nniya a djudju....aawed kan z'er akw d acu tura ...ala lekdeb ara tafed' yernu iqd'aa iles is ....
tazegwaght ara itcen tamghart agi ....d djahenama xalidun...nek ighad' iyi bugambar nni , teggabrit kan ighab ulac ayen ur d snulfa fellas ....tacenwit? axi ..axi.... kemmini tqebled' akw ayen tennad af gwmam .......
Tif, a yelli ??? ala yiwen umeslay ara mdinigh :
http://www.kabyle.com/forums/showthread.php?t=15281&highlight=ferhat
(lis attentivement.....le post numéro 20, c'est le cavalier lui-même qui parle de tacinwatt, macci d nekk.... il a mm cru que j'étais de micyi....)
xi irggazen, axi !!!! :boxe: :-P :confused: :attention :boxe: :boxe: :boxe:
tazegwaght ara itcen tamghart agi ....d djahenama xalidun...nek ighad' iyi bugambar nni , teggabrit kan ighab ulac ayen ur d snulfa fellas ....rtacenwit? axi ..axi.... kemmini tqebled' akw ayen tennad af gwmam .......
xaliduna fiha :D :D
ahya Djudju atan nekakk d wamur nufa-d Lkaysa nniden :-P
arnu tezzyen ugar n tmezzwarut!
nek s ugambar, accrik s ujewwaq...wa icetteh wa yettghenni :p, Lkaysa tarwa deg-negh amuqqel, .....hahahaha, themmel-anegh di sin a yemma-m.
M a d kem a tifi nnegh, iwacu ur themmeld ara Lkaysa? yak d tame3cuqt n dadda-m!! :p negh tebghid-iyi ad yemtegh akka d amengur? nek mebla lkaysa ...ulac smah ulac...nettat negh ulac awk.
Seg wass mi i temmut Tkaysatt nnegh 3zizen, nek rwigh anadi, ufigg-d yiwet n tcinwatt :p a yaccrik eyya ma tt-ddud!
Tifirlest
02/01/2004, 15h22
xaliduna fiha :D :D
ahya Djudju atan nekakk d wamur nufa-d Lkaysa nniden :-P
arnu tezzyen ugar n tmezzwarut!
nek s ugambar, accrik s ujewwaq...wa icetteh wa yettghenni :p, Lkaysa tarwa deg-negh amuqqel, .....hahahaha, themmel-anegh di sin a yemma-m.
M a d kem a tifi nnegh, iwacu ur themmeld ara Lkaysa? yak d tame3cuqt n dadda-m!! :p negh tebghid-iyi ad yemtegh akka d amengur? nek mebla lkaysa ...ulac smah ulac...nettat negh ulac awk.
Seg wass mi i temmut Tkaysatt nnegh 3zizen, nek rwigh anadi, ufigg-d yiwet n tcinwatt :p a yaccrik eyya ma tt-ddud!
Wa dadda ak inigh anefas i tecinwatt, tifitt djudju...|-D
djudju.adrar
02/01/2004, 15h30
Wa dadda ak inigh anefas i tecinwatt, tifitt djudju...|-D
t'embête pas pour moi a tif.... amenay/djudju = trop de consanguinité.....
(en allant dormir, cette nuit, je me suis rappelé "awar d ughal!!".... mutagh si ted'sa... à en pleurer....)
je te fais un aveu Tif, un peu comme une déclaration : ça faisait longtemps que je n'avais pas "échangé" avec une fille qui maitrise assez le kabyle pour permettre de saisir certaines nuances de la langue....
je te remercie du fond du coeur......
(avec les gars, c'est pas pareil.... )
Tifirlest
02/01/2004, 15h36
t'embête pas pour moi a tif.... amenay/djudju = trop de consanguinité.....
(en allant dormir, cette nuit, je me suis rappelé "awar d ughal!!".... mutagh si ted'sa... à en pleurer....)
je te fais un aveu Tif, un peu comme une déclaration : ça faisait longtemps que je n'avais pas "échangé" avec une fille qui maitrise assez le kabyle pour permettre de saisir certaines nuances de la langue....
C'est pareil pour moi a djudju!!!
Djudju, amur, i wumi!, amenay : Je vous adore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
djudju.adrar
15/01/2004, 20h54
Tif ???? à nouveau.... mes sincères hommages..... $-) $-) $-)
Tifirlest
15/01/2004, 20h58
Tif ???? à nouveau.... mes sincères hommages..... $-) $-) $-)
$-) $-) $-)
djudju d tifi myeh'malent.......hahahahahhahaahha..... :mia~
que c est mignon!!!
djudju.adrar
15/01/2004, 21h42
que c est mignon!!!
kecc tura !!!! :mad:
win nubagh (luâagh) inas h'emlaght !!! :(
nagh ttismin itusmed'......
xi irgazen axxxiiiiii !!!! tqar jida yamina zik : bbnadem bu aric uqadum, acu adikken sges ????? pfffffffffffffffffffff....
Tifirlest
16/01/2004, 20h20
que c est mignon!!!
Ttidett nemyeh'mal..........aani tusmed'?
Fih'el ma tusmed' ula d kec nh'emlik...dgha s l kilt, zemregh ad nghegh fellak... :applause:
damouh.mouloud
16/01/2004, 20h38
c'est beau l'amour
:applause:
vBulletin v.3.7.4, Copyright © 2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd. Tous droits réservés - Version française vbulletin-fr.org