PDA

Voir la version complète : Azal N Tsar

lbaz idurar
29/04/2003, 23h18
Azul

Bγiγ ad meslayeγ f usaru azal n ţar "le prix de la vengeance" n Hacimi ASSAM, yelha m igebda,anda ineţwalli idurar n tmurt n leqwbayel,lakw d talγa yelhan n maεtub lwennes.
Tikti fayeg id yeţmeslay telha,thekkud f yiwen n mmis tağalt ig ruhen ad yer ţar n vavas,yenγa yiwen uxabit di lgira"d'aprés l'oevre de maεtub lwennes,récital à l'olympia en 1980".tεağeviyid tikti n-usaru maεni ixus d gwayen yaεnan le professionnalisme,ixxus di:la prise du son,wid id ilaεben,lakw d la prise de l'image.

Sarameγ sya γer zdat anexeddem xir n wakagi.

amur
30/04/2003, 05h23
azul
ula d neki s lferh amoqran i zrigh asaru agi id ifghen.taqsit d tikti lhant.ula wid yetturaren fkan ayyen iwumi zemren mara nzer swachal n isurdiyen id yettwaxdem(m ur skdibgh ara 30 imelyan).ur yaadjib ara madi akken uraren taggara n usaru, ad as t inid tin n maser.....lamaani ulac aghilif yak qqaren win yettruzun asalu yetteddu akken yufa macci akken yebgha.ihi ad inigh kan rnutagh d isura niden.

mohand
30/04/2003, 12h10
Iγideγ t-vγid ad aγed "le prix de la vengeance" ?

Acu i saren ?

Tuγit'id ?

Zemrem ad-aγem "le prix de la vengeance" i kabyle.com.
I sua 14 euros !

lbaz idurar
30/04/2003, 17h39
Provient du message de Mohand
Iγideγ t-vγid ad aγed "le prix de la vengeance" ?

Acu i saren ?

Tuγit'id ?

Zemrem ad-aγem "le prix de la vengeance" i kabyle.com.
I sua 14 euros !

Oui tout a fait,qu'ond j ai vu l'affiche sur la page d'accueil je voulais l'acheter dans l'immédiat, je voulais pas attendre car l'histoire me passionnais,donc je l'est acheter chez un pote disquaire bcs plus chère.

J'encourage les autres forumistes à l'acheter a kabyle.com car elle est bcs mois chere.